S-chelin ot
Daspö l’an scolastic 2005/06 lavura il s-chelin ot (reela e secundara) da la scoula cumünela da Samedan tenor il model C. Que’s tratta d’ün model da nivos i’ls rams rumauntsch, tudas-ch, matematica ed inglais. Grazcha a quel es que pussibel da partir aint a mincha scolara e scolar tenor sias capaciteds i’l nivo correspundent dals differents rams – independentamaing dal tip da scoula ch’el(la) frequainta.
La lavur sociela da scoula scu eir la promoziun da duns e dunnos faun eir part da nossa scoula. Nos böt es que da resguarder ils differents duns, interess e capaciteds da noss giuvenils e dad eviter cha que detta scolaras e scolars surdumandos e suotdumandos.
7r: Justin Brunjes
7s: Isabel Gilli
8r: Giulia Parolini (rimplazzamaint Chasper Stuppan)
8s: Roman Fadri Nendza
9r: Annalena Pfeifer
9s: Evaristo Crameri
Persunas d’instrucziun da ram: Illya Trentelman Van Velzen; Karin Näf; Sina Plozza; Urs Camozzi; Nina Dazzi Andry; Hanen Belhaj; Chasper Stuppan; Claudio Rebelo
Pedagogia curativa: Claudio Giovanoli; Claudio Rebelo
Cussagl da scolaras e scolars
Tres il cussagl dessan las scolaras e’ls scolars …
- pudair piglier part a la discussiun,
- güder a refletter e concepir,
- gnir integros meglder i’l process da decider, imprender a preschanter lur ponderaziuns ed a‘s parteciper activmaing a discussiuns,
- fer l’experienza cha giavüschs u idejas nu paun adüna gnir realisos e chenüns chi sun ils motivs per quecò.