S-chelin ot

Daspö l’an scolastic 2005/06 lavura il s-chelin ot (reela e secundara) da la scoula cumünela da Samedan tenor il model C. Que’s tratta d’ün model da nivos i’ls rams rumauntsch, tudas-ch, matematica ed inglais. Grazcha a quel es que pussibel da partir aint a mincha scolara e scolar tenor sias capaciteds i’l nivo correspundent dals differents rams – independentamaing dal tip da scoula ch’el(la) frequainta.

La lavur sociela da scoula scu eir la promoziun da duns e dunnos faun eir part da nossa scoula. Nos böt es que da resguarder ils differents duns, interess e capaciteds da noss giuvenils e dad eviter cha que detta scolaras e scolars surdumandos e suotdumandos.

7r: Giulia Parolini

7s: Roman Fadri Nendza

8r: Annalena Pfeifer

8s: Evaristo Crameri

9A: Justin Brunjes

9B: Isabel Gilli

Persunas d’instrucziun da ram: Illya Trentelman Van Velzen; Karin Näf; Sina Plozza; André Gemassmer; Urs Camozzi; Nina Dazzi Andry; Hanen Belhaj; Francesca Schärli; Claudio Rebelo

Pedagogia curativa: Claudio Giovanoli; Claudio Rebelo

Cussagl da scolaras e scolars

Tres il cussagl dessan las scolaras e’ls scolars …

  • pudair piglier part a la discussiun,
  • güder a refletter e concepir,
  • gnir integros meglder i’l process da decider, imprender a preschanter lur ponderaziuns ed a‘s parteciper activmaing a discussiuns,
  • fer l’experienza cha giavüschs u idejas nu paun adüna gnir realisos e chenüns chi sun ils motivs per quecò.